پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۴۰۷۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

نمایش و نقد فیلم «نامه‌های کوچک شرورانه» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «نامه‌های کوچک شرورانه» یکشنبه ۲۸ مردادماه در ششصد و بیست و چهارمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «نامه‌های کوچک شرورانه» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «نامه‌های کوچک شرورانه» ساخته تیا شروک یکشنبه ۲۸ مردادماه ساعت ۱۸ در ششصد و بیست و چهارمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور کورش جاهد منتقد سینما نقد و بررسی می‌شود.

«نامه‌های کوچک شرورانه» فیلمی معمایی، کمدی سیاه، درام، هیجان‌انگیز و تاریخی محصول ۲۰۲۳ انگلستان و فرانسه است که بر اساس حوادث واقعی ساخته شده و بازیگرانی مانند الیویا کلمن، جسی باکلی، تیموتی اسپال، هیو اسکینر و... در آن ایفای نقش می‌کنند. 

علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و بیست و چهارمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به بخش فیلم‌های خارجی سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز از نیم ساعت پیش از آغاز نمایش فیلم وجود دارد.

نظر شما